Fitness & Διατροφή

Θέλεις να αποκτήσεις ένα σώμα με δύναμη; Κάνε splits (καμία σχέση με ευλυγισία)

4 αλήθειες που ίσως δεν σου πει ο διαιτολόγος σου

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer. Τα splits επιτρέπουν στους μυς να επανακάμπτουν ανάμεσα στις προπονήσεις υψηλής έντασης με μεγάλα βάρη ώστε να μπορούν να ξαναδουλέψουν το ίδιο σκληρά (ή και σκληρότερα) στην επόμενη προπόνηση. “Όταν ασκείσαι, δημιουργείς ρωγμές στις μυϊκές ίνες, οπότε, αν η άσκηση είναι έντονη, τις διασπάς τελείως. Όταν ξεκουράζεσαι, αυτές οι μυϊκές ρωγμές επανορθώνονται, αναπτύσσονται νέες ίνες και δημιουργούν έτσι μεγαλύτερους, δυνατότερους μυς” εξηγεί η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer. Διάβασε επίσης: Θέλεις πιο γρήγορο αδυνάτισμα και σφιχτό κορμί; Χρειάζεσαι βάρη λέει ο trainer (και τι να κάνεις αν είσαι αρχάρια) Πόσο χρόνο παίρνει αυτό; Συχνά η μυϊκή καταπόνηση που έρχεται καθυστερημένα μετά την προπόνηση, γνωστή στους trainers και τους αθλούμενους ως DOMS (Delayed Onset Muscle Soreness), θέλει περίπου 24 ώρες ή και περισσότερο για να…
Shape.grpalo.gr   ·   
πριν από 
23 ώρες 38 λεπτά  ·  
 

Πηγή: palo.gr

Ειδήσεις ανά κατηγορία: