Fitness & Διατροφή

Ειδήσεις – Πώς να ξεκινήσω τρέξιμο; Το…

Ειδήσεις - Πώς να ξεκινήσω τρέξιμο; Το...

Συνεργάστηκε ο Γιώργος Γιούλ Ρωμηός, personal trainer, διαιτολόγος-διατροφολόγος. Αν συνηθίζεις να ανεβαίνεις στο διάδρομο, να πατάς το start, να βάζεις την ταχύτητα σταθερή σε 10 χλμ. ανά ώρα και να τρέχεις μέχρι να νιώσεις πραγματικά κουρασμένη, ήρθε η ώρα να μάθεις ότι υπάρχει και πιο αποτελεσματικός τρόπος για να γυμναστείς. Τι είναι, όμως, καλύτερο; Η κλίση ή τα διαλείμματα υψηλής ταχύτητας; Εξαρτάται από το στόχο σου.Αν τώρα ξεκινάς να τρέχεις… Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κατακτήσεις είναι η συνέπεια. Δε χρειάζεται να τρέχεις γρήγορα, ούτε να καταπονείσαι με ανηφόρες. Αυτό που έχει σημασία είναι να δημιουργήσεις μια ρουτίνα ώστε να συνηθίσει το σώμα σου το τρέξιμο. Μόλις καθιερώσεις ένα σταθερό πρόγραμμα -να τρέχεις για 30 λεπτά αρκετές φορές την εβδομάδα σε επίπεδο διάδρομο- για τουλάχιστον 4 εβδομάδες, άρχισε να παίζεις με εναλλαγές στην ταχύτητα. “Δε χρειάζεται να έχεις κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα” λέει ο Γιώργος Γιούλ…
Shape.grpalo.gr   ·   
πριν από 
14 ώρες 19 λεπτά  ·  
 

Πηγή: palo.gr

Ειδήσεις ανά κατηγορία: