Fitness & Διατροφή

Ειδήσεις – Άρση θανάτου: Η καλύτερη άσκηση…

Ειδήσεις - Άρση θανάτου: Η καλύτερη άσκηση...

Η βασική άρση θανάτου είναι μια σούπερ άσκηση για να σφίξει η πλάτη σου και μπορείς να την κάνεις έως και 50% πιο εκρηκτική και δυνατή, αποκάλυψε μια μελέτη στην επιθεώρηση Journal of Strength and Conditioning Research. Διάβασε επίσης: Πώς θα απαλλαγώ από το λίπος; Η trainer δίνει τα σωστά βήματα Κάνοντας άρσεις θανάτου βελτιώνεις τους εκτείνοντες και τους καμπτήρες μυς των γονάτων σου, λέει ο συν-συγγραφέας της μελέτης, Matt Stock, Ph.D. “Αυτό μεταφράζεται σε πιο ψηλά άλματα και πιο γρήγορη κίνηση”. Κάνε 5σετ από 5 επαναλήψεις 2 φορές την εβδομάδα για 10 εβδομάδες για κερδίσεις όλα τα οφέλη. Πώς θα κάνεις την άρση θανάτου: Στάσου ακριβώς πίσω από μια φορτωμένη μπάρα (25-35 κιλά είναι μια χαρά, πρόσθεσε κι άλλα αν σου φαίνεται ελαφριά) με τα πόδια ανοιχτά στο φάρδος των ισχίων. Λύγισε τα γόνατα και, σκύβοντας μπροστά από τα ισχία, πιάσε τη μπάρα με τα δάχτυλα των χεριών σου να κοιτάζουν προς το σώμα σου και τα χέρια ελάχιστα πιο…
Shape.grpalo.gr   ·   
πριν από 
21 ώρες 50 λεπτά  ·  
 

Πηγή: palo.gr

Ειδήσεις ανά κατηγορία: