Fitness & Διατροφή

Ειδήσεις – 3 λάθη που κάνεις και σε…

Ειδήσεις - 3 λάθη που κάνεις και σε...

Κατέχουν περίοπτη θέση σε ό,τι λέμε “υγιεινή διατροφή”. Τα δημητριακά, κυρίως εκείνα της ολικής άλεσης και η βρώμη συγκεκριμένα, είναι πηγή βιταμινών πρωτείνης, σιδήρου, μαγνησίου, ψευδαργύρου και φυσικά φυτικών ινών. Είναι η ιδανική λύση για το πρωινό γεύμα, αλλά και για το βραδινό. Ωστόσο όλα τα παραπάνω δεν σημαίνουν ότι μπορείς ν’ αδειάζεις όλη τη συσκευασία μέσα στο μπολ με το γάλα, γιατί έτσι δουλίτσα δεν γίνεται. Μην τα βγάλεις ποτέ από την καθημερινότητά σου, αρκεί να αποφεύγεις τα παρακάτω λαθάκια. Το παρακάνεις με την ποσότητα Όπως ανέφερα και παραπάνω, είτε είναι βρώμη, είτε μούσλι, είτε το κλασικό δημητριακό νιφάδα, η ποσότητά του δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 3-4 κουταλιές της σούπας. Είναι υγιεινή τροφή, αλλά δεν είναι αέρας, έχει θερμιδική αξία. Ειδικά τα κλασικά δημητριακά και η γκρανόλα ή εκείνα με τη σοκολάτα, έχουν ζάχαρη.Τα τρως λάθος ώρα Τα δημητριακά με σοκολάτα (κι ας είναι μαύρη) ή με φρούτα, καλύτερα να τα τρως…
Ladylike.grpalo.gr   ·   
πριν από 
9 ώρες 0 λεπτά  ·  
 

Πηγή: palo.gr

Ειδήσεις ανά κατηγορία: