Αθλητικά Μηχανοκίνητα Μηχανοκίνητα από το contra.gr

Ατύχημα στη Formula 3: Πώς σώθηκε η 17χρονη οδηγός – Contra.gr

Ατύχημα στη Formula 3: Πώς σώθηκε η 17χρονη οδηγός - Contra.gr

To ‘είχε άγιο’ απέκτησε φωτογραφία: αυτήν της Sophia Flörsch. Της 17χρονης οδηγού της Formula 3, που προσέκρουσε σε άλλη οδηγό, πριν πέσει στα προστατευτικά της πίστας στο Macau, με 276.2 χιλιόμετρα την ώρα και κάνει πτήση. Που θα μπορούσε να ήταν θανάτου.

 

Το αυτό μπορούσε να ισχύσει και για τους ανθρώπους που κάθονταν πίσω από τα προστατευτικά. Ευτυχώς, είναι όλοι ζωντανοί (υπάρχουν πέντε τραυματίες), με τη Γερμανίδα να υποβάλλεται σήμερα (19/11) σε επέμβαση, για το κάταγμα στο νωτιαίο μυελό. Τις ώρες που μεσολάβησαν της νοσηλείας της και της επέμβασης, έγραψε στο Twitter πως είναι καλά και δέχθηκε τα ‘περαστικά’ από όλους τους θρύλους των μηχανοκίνητων, αλλά και πλήθος λαού που χρησιμοποίησε το #getwellsoonSophia.
Πριν τρεις ώρες, ενημέρωσε ότι οι γιατροί παίρνουν το χρόνο τους, ώστε να αποφύγουν το όποιο ρίσκο.

Aktuelle Zwischeninfo: Das Ärzte-Team arbeitet bewusst langsam, um Risiken zu vermeiden. Der bisherige OP-Verlauf sei gut und ohne Komplikationen. Die heute morgen begonnene OP dauert an. pic.twitter.com/3gHSCtFe4B
— Sophia Floersch (@SophiaFloersch) November 19, 2018

 
Το motorsport.com προέβη σε ανάλυση των στοιχείων που έσωσαν τη ζωή της Flörsch. Για αρχή, έμαθε ό,τι συνέβη από τον Guan Yu Zhou, που ήταν πίσω από τα οχήματα που συγκρούστηκαν.

Scary crash of all time..Thank god, @SophiaFloersch alright and hope will be back soon #MacauGP #F3 #GetWellSoonSophia pic.twitter.com/VA3J7AEKbe
— Moto Perks (@MotoPerks) November 18, 2018

 
“H Sophia βρισκόταν πίσω από τον Jehan Daruvala, η οποία άρχισε να ‘κόβει’ πριν τις κίτρινες προειδοποιητικές σημαίες. Ήταν τόσο κοντά και δεν είχε χρόνο να αντιδράσει, αφότου φρέναρε ο Jehan. Τη ‘βρήκε’ δεξιά και άρχισε να περιστρέφεται, το κράσπεδο της στροφής σήκωσε το μονοθέσιο της -εξ ου και δεν έπεσε σε αυτό του Sho Tsuboi-, αφού προηγουμένως είχαν διαλυθεί τα λάστιχα της αριστερής πλευράς και ενώ έπρεπε να κόψει ταχύτητα, συνέχισε με αυτήν που είχε, χωρίς φρένα για να πέσει στις μπαριέρες και να ‘πετάξει'”. Τα μηχανήματα κατέγραψαν πως έτρεχε με 276.2 χιλιόμετρα την ώρα.
Δες πώς ήταν η στροφή παλαιά -δεξιά- και πώς έγινε -αριστερά-, με τους υπεύθυνους να αποφασίζουν ότι το ύψωμα θα προστάτευε αυτούς που κάθονταν στο χώρο των media. H πραγματικότητα ήταν διαφορετική.

Επίσης μεγάλο ρόλο για να σωθεί η Flörsch, έπαιξε το γεγονός ότι οι διοργανωτές αύξησαν το ύψος του φράκτη που υπάρχει μπροστά στα media, πριν λίγα χρόνια. Παρ’ ότι το διαπέρασε, στην πρόσκρουση ‘απορρόφησε’ μεγάλη ενέργεια. Τόση που όταν προσγειώθηκε το όχημα, εκείνη δεν συνετρίβη μαζί του. Ενέργεια απορρόφησαν και τα προστατευτικά μπροστά στους δημοσιογράφους -τα οποία χτύπησε με το συμπαγές μέρος του cockpit. Τέλος, στην προσγείωση εκείνη καλύφθηκε με τον πυροσβεστήρα που ‘χε βγει από τη θέση του.
Photo: Twitter
https://platform.twitter.com/widgets.js

Πηγή: contra.gr

Ειδήσεις ανά κατηγορία: