Fitness & Διατροφή

9 λαχανικά πλούσια σε φυτική πρωτείνη για να νιώθεις χορτάτη με μικρότερη ποσότητα φαγητού

9 λαχανικά πλούσια σε φυτική πρωτείνη για να νιώθεις χορτάτη με μικρότερη ποσότητα φαγητού

Από τη Μαρία Αθ. Ψωμά M.D. Ph.D. DU ιατρό-βιοπαθολόγο Ιατρική της Παχυσαρκίας διδάκτορα Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρική & Χειρουργική της Παχυσαρκίας (Πανεπιστήμιο Παρισιού VI). Το πιο σημαντικό σημείο για να αλλάξεις την υγεία σου αλλά και την εμφάνισή σου είναι η κατανάλωση λαχανικών. Ακόμα καλύτερα λαχανικά πλούσια σε πρωτείνη, με τα οποία θα αρχίσεις να έχεις περισσότερη ενέργεια, θα δεις το βάρος σου να μειώνεται, θα νιώθεις χορτάτη και θα δεις το δέρμα σου να λάμπει.Λαχανικά πλούσια σε πρωτείνες | Οι 9 καλύτερες επιλογές1. Αρακάς Ο αρακάς διαθέτει την υψηλότερη διαθέσιμη φυτική πρωτείνη. Μπορείς να τον βρεις φρέσκο ή κατεψυγμένο. Επομένως, όταν χρειαστείς λίγη πρωτείνη πρόσθεσε στο γεύμα σου μια κουτάλα αρακά. Διάβασε περισσότερα στο missbloom.gr Topics:
Shape.grpalo.gr   ·   
πριν από 
12 ώρες 52 λεπτά  ·  
 

Πηγή: palo.gr

Ειδήσεις ανά κατηγορία: