Fitness & Διατροφή

3 low-fat υγιεινά πρωινά για να ξεκινάς την ημέρα σου

4 αλήθειες που ίσως δεν σου πει ο διαιτολόγος σου

Νέος Ν.4605/19

Η διάδοχος κατάσταση του Νόμου Κατσέλη
Υπερχρεωμένα Νοικοκυριά για την Κύρια Κατοικία.

Καλύπτει Εμπόρους Επιχειρηματίες Ιδιώτες Συνταξιούχους Δημ. Υπαλλήλους κ.α.

Ρωτήστε μας και προστατευτείτε

Τηλ.: 212-1059200

* * *

Ομελέτα με λαχανικά Ένα πιάτο πλούσιο σε πρωτείνη, που θα σε κρατήσει χορτάτη μέχρι το μεσημέρι, για να αποφύγεις τα σνακ. Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι σοτάρεις σπανάκι, κόκκινες πιπεριές, αβοκάντο. Σε ένα μπολ χτυπάς 3 ασπράδια αυγών και ένα κρόκο και το ρίχνεις στο τηγάνι με τα λαχανικά. Τηγανίζεις την ομελέτα και από τις δύο πλευρές. Γαρνίρεις με φέτες ντομάτας. Γιαούρτι με…

Διαβάστε περισσότερα στην πηγή: palo.gr

Ειδήσεις ανά κατηγορία: