Fitness & Διατροφή

3 τροφές που μπορείς να φας και είναι γεμάτες πρωτείνη

4 αλήθειες που ίσως δεν σου πει ο διαιτολόγος σου

Νέος Ν.4605/19

Η διάδοχος κατάσταση του Νόμου Κατσέλη
Υπερχρεωμένα Νοικοκυριά για την Κύρια Κατοικία.

Καλύπτει Εμπόρους Επιχειρηματίες Ιδιώτες Συνταξιούχους Δημ. Υπαλλήλους κ.α.

Ρωτήστε μας και προστατευτείτε

Τηλ.: 212-1059200

* * *

Η πρωτείνη είναι ένα βασικό μακροθρεπτικό συστατικό που εξυπηρετεί πολλές λειτουργίες στο σώμα σου. Η συνιστώμενη ποσότητα πρωτείνης είναι 0,37 γραμμάρια ανά μισό κιλό σωματικού βάρους ή 0,8 γραμμάρια ανά χιλιόγραμμο. Ωστόσο, τα άτομα που γυμνάζονται χρειάζονται 0,6-0,9 γραμμάρια ανά μισό κιλό, ή 1,4-2 γραμμάρια ανά χιλιόγραμμο. Η έρευνα δείχνει ότι οι δίαιτες με υψηλή…

Διαβάστε περισσότερα στην πηγή: palo.gr

Ειδήσεις ανά κατηγορία: