Γυναίκα Γυναίκα από το shape.gr

Τι προπόνηση να κάνεις ανάλογα με το ποσοστό σωματικού λίπους που έχεις – Shape.gr

Τι προπόνηση να κάνεις ανάλογα με το ποσοστό σωματικού λίπους που έχεις - Shape.gr

Νέος Ν.4605/19

Η διάδοχος κατάσταση του Νόμου Κατσέλη
Υπερχρεωμένα Νοικοκυριά για την Κύρια Κατοικία.

Καλύπτει Εμπόρους Επιχειρηματίες Ιδιώτες Συνταξιούχους Δημ. Υπαλλήλους κ.α.

Ρωτήστε μας και προστατευτείτε

Τηλ.: 212-1059200

* * *

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer (www.personaltrainerchristy.com).

Θες να προπονηθείς ανάλογα με το ποσοστό σωματικού λίπους που έχεις; Δες τι άσκηση να κάνεις:
▶ Αν το λίπος σου είναι 21-24%, το ιδανικό σου πρόγραμμα θα αποτελείται από την προπόνηση GBC (German Body Composition Training), με πολλά σούπερ σετ, τριπλά σετ που στοχεύουν στην ίδια μυϊκή…

Διαβάστε περισσότερα στην πηγή: shape.gr

Ειδήσεις ανά κατηγορία: