Fitness & Διατροφή

Τι… βιταμίνες να μαγειρέψω σήμερα;

4 αλήθειες που ίσως δεν σου πει ο διαιτολόγος σου

Νέος Ν.4605/19

Η διάδοχος κατάσταση του Νόμου Κατσέλη
Υπερχρεωμένα Νοικοκυριά για την Κύρια Κατοικία.

Καλύπτει Εμπόρους Επιχειρηματίες Ιδιώτες Συνταξιούχους Δημ. Υπαλλήλους κ.α.

Ρωτήστε μας και προστατευτείτε

Τηλ.: 212-1059200

* * *

Αυγά με σπαράγγια Συνταγή πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, Α, και C Υλικά: 1 αυγό xήνας ή 2 αυγά κότας, 4-5 πράσινα σπαράγγια με κομμένες τις κάτω άκρες τους, 30 ml ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι Εκτέλεση: Σε μεσαία φωτιά, βάζουμε σε ένα τηγάνι το λάδι και περιμένουμε να κάψει. Ρίχνουμε μέσα τα σπαράγγια και τα αφήνουμε για 2 λεπτά απ’ τη μια πλευρά να πάρουν χρώμα. Γυρνάμε τα σπαράγγια…

Διαβάστε περισσότερα στην πηγή: palo.gr

Ειδήσεις ανά κατηγορία: