Fitness & Διατροφή

Συμβουλές για να ενεργοποιήσεις το λιπώδη ιστό και τον μεταβολισμό

4 αλήθειες που ίσως δεν σου πει ο διαιτολόγος σου

Νέος Ν.4605/19

Η διάδοχος κατάσταση του Νόμου Κατσέλη
Υπερχρεωμένα Νοικοκυριά για την Κύρια Κατοικία.

Καλύπτει Εμπόρους Επιχειρηματίες Ιδιώτες Συνταξιούχους Δημ. Υπαλλήλους κ.α.

Ρωτήστε μας και προστατευτείτε

Τηλ.: 212-1059200

* * *

Ο λιπώδης ιστός και κατά συνέπεια ο μεταβολισμός σου ενεργοποιούνται με αυτές τις απλές συνήθειες. * Ένα μικρό γεύμα κάθε 3-3,5 ώρες. * Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτείνες και ωφέλιμα λιπαρά, όπως ψάρια, θαλασσινά και όσπρια, μπορούν να αυξήσουν το βασικό μεταβολισμό μέχρι και 30% για τις επόμενες 3-4 ώρες και προκαλούν κορεσμό. * Φαγητό σε στερεή μορφή παρά σε πολτοποιημένη…

Διαβάστε περισσότερα στην πηγή: palo.gr

Ειδήσεις ανά κατηγορία: