Γυναίκα Γυναίκα από το shape.gr

Πόση πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και λιπαρά πρέπει να προσλαμβάνω

Πόση πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και λιπαρά πρέπει να προσλαμβάνω

Νέος Ν.4605/19

Η διάδοχος κατάσταση του Νόμου Κατσέλη
Υπερχρεωμένα Νοικοκυριά για την Κύρια Κατοικία.

Καλύπτει Εμπόρους Επιχειρηματίες Ιδιώτες Συνταξιούχους Δημ. Υπαλλήλους κ.α.

Ρωτήστε μας και προστατευτείτε

Τηλ.: 212-1059200

* * *

Συνεργάστηκε η δρ Ελένη Παπαγιαννίδου, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος, Γ.Ν. Ασκληπιείο Βούλας (www.rebalance.gr).

Δες επίσης: Πώς τρώμε το κουλούρι Θεσσαλονίκης στo Shape; Γεμιστό με σύκο/ αβοκάντο/ μαρμελάδα και άλλες ιδέες για να «κλέψεις»!
Η καταμέτρηση των μακροσυστατικών θεωρείται πλέον ο υγιεινός και σταθερός τρόπος για να χάσεις λίπος χωρίς να πεινάς ή…

Διαβάστε περισσότερα στην πηγή: shape.gr

Ειδήσεις ανά κατηγορία: