Γυναίκα Γυναίκα από το shape.gr

Πουτίγκα chia σε γρανίτα από τη διατροφολόγο Σταυρούλα Κρίκη – Shape.gr

Πουτίγκα chia σε γρανίτα από τη διατροφολόγο Σταυρούλα Κρίκη - Shape.gr

Η Σταυρούλα Κρίκη σε καλεί να πειραματιστείς με τα φρούτα και να δημιουργήσεις το δικό σου μοναδικό συνδυασμό γεύσεων.
Συστατικά για 5 γρανίτες:
2 μέτριες μπανάνες
1 φλιτζάνι γάλα της επιθυμίας σας (π.χ. καρύδας, αμυγδάλου, σόγιας, αγελαδινό, κατσικίσιο, φουντουκιού, κλπ.)
2 κ.γ. μέλι
 ¼ – ½ κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας
1/3 φλιτζάνι σπόρους τσία
½ φλιτζάνι κομμένες φράουλες (ή ό,τι φρούτο θέλετε όπως μάνγκο, ροδάκινο, ανανά, ακτινίδιο ή ανάμεικτα ψιλοκομμένα φρούτα)
Λιωμένη κουβερτούρα (προαιρετικά)
Εκτέλεση:
Πρόσθεσε τις μπανάνες, το γάλα, το μέλι και τη βανίλια σε ένα μπλέντερ. Χτύπησε μέχρι να αναμειχθούν όλα τα υλικά, περίπου 1 λεπτό. Πρόσθεσε τους σπόρους chia και χτύπησε για λίγα δευτερόλεπτα ακόμα μέχρι να αναμειχθούν καλά και οι σπόροι.
Μετάφερε το μείγμα σε ένα μπολ, σκέπασε με διάφανη μεμβράνη και βάλε στο ψυγείο για περίπου 1 ώρα, ώστε να πήξει το μείγμα. Αφού δέσει η πουτίγκα, γέμισε τις θήκες για γρανίτες εναλλάξ με στρώσεις από φρούτα και πουτίγκα τσία.
Τοποθέτησε στην κατάψυξη για τουλάχιστον 4 ώρες. Για να ξεφορμάρεις εύκολα τις γρανίτες, άφησε να τρέξει πάνω στις πλαστικές θήκες καυτό νερό από τη βρύση για 10 δευτερόλεπτα. Εάν θέλεις μπορείς να βουτήξεις τις άκρες από τις γρανίτες σε λιωμένη κουβερτούρα.
Διατροφική ανάλυση ανά μερίδα 126 γρ: 120 θερμίδες, 3,7 γρ. λιπαρά (κορεσμένα 0,4 γρ.), 3 γρ. πρωτεΐνη, 20 γρ. υδατάνθρακες,5  γρ. φυτικές ίνες, 10 γρ. σάκχαρα
Από την Σταυρούλα Κρίκη, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, stavroulacooking.com

Πηγή: shape.gr

Ειδήσεις ανά κατηγορία: