Fitness & Διατροφή

Πουτίγκα chia σε γρανίτα από τη διατροφολόγο Σταυρούλα Κρίκη

4 αλήθειες που ίσως δεν σου πει ο διαιτολόγος σου

Η Σταυρούλα Κρίκη σε καλεί να πειραματιστείς με τα φρούτα και να δημιουργήσεις το δικό σου μοναδικό συνδυασμό γεύσεων.Συστατικά για 5 γρανίτες:2 μέτριες μπανάνες1 φλιτζάνι γάλα της επιθυμίας σας (π.χ. καρύδας, αμυγδάλου, σόγιας, αγελαδινό, κατσικίσιο, φουντουκιού, κλπ.)2 κ.γ. μέλι ? – ½ κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας1/3 φλιτζάνι σπόρους τσία½ φλιτζάνι κομμένες φράουλες (ή ό,τι φρούτο θέλετε όπως μάνγκο, ροδάκινο, ανανά, ακτινίδιο ή ανάμεικτα ψιλοκομμένα φρούτα)Λιωμένη κουβερτούρα (προαιρετικά)Εκτέλεση: Πρόσθεσε τις μπανάνες, το γάλα, το μέλι και τη βανίλια σε ένα μπλέντερ. Χτύπησε μέχρι να αναμειχθούν όλα τα υλικά, περίπου 1 λεπτό. Πρόσθεσε τους σπόρους chia και χτύπησε για λίγα δευτερόλεπτα ακόμα μέχρι να αναμειχθούν καλά και οι σπόροι. Μετάφερε το μείγμα σε ένα μπολ, σκέπασε με διάφανη μεμβράνη και βάλε στο ψυγείο για περίπου 1 ώρα, ώστε να πήξει το μείγμα. Αφού δέσει η πουτίγκα, γέμισε τις θήκες για γρανίτες εναλλάξ με στρώσεις από φρούτα…
Shape.grpalo.gr   ·   
πριν από 
12 ώρες 50 λεπτά  ·  
 

Πηγή: palo.gr

Ειδήσεις ανά κατηγορία: