Γυναίκα Γυναίκα από το shape.gr

Ο κουρκουμάς στη διατροφή μας: Ποια είναι τα οφέλη του καρυκεύματος;

Ο κουρκουμάς στη διατροφή μας: Ποια είναι τα οφέλη του καρυκεύματος;

Ο κουρκουμάς είναι ένα από τα πιο γνωστά καρυκεύματα, το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον τις επιστημονικής κοινότητας. Από τα κύρια συστατικά του, η κουρκουμίνη έχει μεγάλη διατροφική αξία και είναι ο λόγος που ο κουρκουμάς δεν πρέπει να λείπει από κανένα πιάτο.

Δες επίσης:Η δίαιτα για να χάσεις πόντους και να διώξεις την κυτταρίτιδα από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη
Κουρκουμάς: Ποια είναι τα οφέλη του; 
Έρευνες έχουν δείξει ότι ο κουρκουμάς βοηθά στη διαχείριση της αρθρίτιδας, της υπερλιπιδαιμίας, του μεταβολικού συνδρόμου και του άγχους. Είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικές ουσίες, ενώ συμβάλλει και στην αντιμετώπιση των φλεγμονών.
Δες επίσης:Πώς θα χορτάσεις (αλήθεια λέμε!) με μία σαλάτα
Κουρκουμάς και πιπέρι
Κάτι που, ίσως, δεν έχεις ακούσει είναι πως η λήψη κουρκουμίνης από μόνη της, δεν ωφελεί και δεν έχει τις θετικές επιδράσεις που προαναφέρθηκαν. Μελέτες δείχνουν μια αύξηση της επίδρασής της όταν υπάρχει στο γεύμα και μαύρο πιπέρι.
Η παρουσία της πιπερίνης, έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τη βιοδιαθεσιμότητα της κουρκουμίνης (δηλαδή το ποσοστό απορρόφησής της από τον οργανισμό) κατά 2000%!!!!
Επομένως, για να έχεις όλα τα οφέλη που μπορεί να σου παρέχει, θα πρέπει να αρχίσεις να χρησιμοποιείς στο φαγητό του και το μαύρο πιπέρι (συν ότι όσα πιο πολλά μπαχαρικά χρησιμοποιείς, τόσο λιγότερο αλάτι καταναλώνεις).
Από την Διονυσία Αγαλιώτη, Διαιτολόγο – Διατροφολόγο

Πηγή: shape.gr

Ειδήσεις ανά κατηγορία: