Γυναίκα Γυναίκα από το shape.gr

Οδηγός διατροφής: Οι 22 τροφές που χρειάζεσαι στην εγκυµοσύνη και τι προσφέρουν ακριβώς στο μωρό – Shape.gr

Οδηγός διατροφής: Οι 22 τροφές που χρειάζεσαι στην εγκυµοσύνη και τι προσφέρουν ακριβώς στο μωρό - Shape.gr

Ο γιατρός και οι φίλες σου θα σε βοηθήσουν, αλλά θα σου φανεί πιο εύκολο αν σκέφτεσαι τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι και τα οφέλη που θα σου προσφέρουν.

Μάθε αυτές τις εύκολες «εξισώσεις» και εφάρµοζέ τες συχνά στη διατροφή σου.
Γαλακτοκοµικά + σαρδέλες, σολοµός σε κονσέρβα = δυνατά οστά για το µωρό
Χρειάζεσαι 1.000 mg ασβέστιο τη µέρα για να χτίσει το µωρό σου γερά οστάκαι δόντια. Αν δεν προσλαµβάνεις αρκετό, αυτό µπορεί να βλάψεικι εσένα.
«Η ελλιπής πρόσληψή του µπορεί να προκαλέσει απώλεια οστικής µάζας και δοντιών στις µητέρες» προειδοποιεί η Αναστασία Κόκκαλη, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος. Αυτό συµβαίνει επειδή το σώµα σου παίρνει ασβέστιο από τα οστά σου για να δυναµώσει εκείνα του αναπτυσσόµενου µωρού, κάτι που θα µπορούσε να σου προκαλέσει αργότερα οστεοπόρωση.
• Περισσότερες πηγές ασβεστίου: Ενισχυµένα δηµητριακά, ψωµί, βρόµη, χυµός πορτοκαλιού και πράσινα φυλλώδη λαχανικά.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 6 «χρυσές» συμβουλές διατροφής για εγκύους

Πηγή: shape.gr

Ειδήσεις ανά κατηγορία: