Fitness & Διατροφή

Θρεπτικά πρωινά: Όχι άλλη βρώμη!

4 αλήθειες που ίσως δεν σου πει ο διαιτολόγος σου

Νέος Ν.4605/19

Η διάδοχος κατάσταση του Νόμου Κατσέλη
Υπερχρεωμένα Νοικοκυριά για την Κύρια Κατοικία.

Καλύπτει Εμπόρους Επιχειρηματίες Ιδιώτες Συνταξιούχους Δημ. Υπαλλήλους κ.α.

Ρωτήστε μας και προστατευτείτε

Τηλ.: 212-1059200

* * *

Δε λέμε καλή η βρώμη για πρωινό, όμως από κάποιο σημείο κι έπειτα καταντάει μονότονη. Δες παρακάτω μερικές εξίσου θρεπτικές και πρωτεϊνούχες επιλογές πρωινού για να ξεκινήσει σωστά η μέρα σου: Γάλα 1.5% λιπαρά ή γιαούρτι 2% λιπαρά + δημητριακά ολικής αλέσεως + ανάλατους ξηρούς καρπούς + φρούτο…

Διαβάστε περισσότερα στην πηγή: palo.gr

Ειδήσεις ανά κατηγορία: